marți, 10 mai 2011

Esarfa cu flori de camp

ESARFA CU FLORI DE CAMP

Despartirea de Floresti s-a intamplat , dar nu ca orice despartire,ci s-a prelungit in etape, am plecat o zi, am revenit, iar am mai plecat; insa atunci cand totul se apropria de final, puntea  dintre mine si Omi se consolida mai mult, insa sa ne supunem legilor pamantesti, ne luam adio cu lacrimi in ochi si  suflet, si de odata Omi imi ofera Esarfa cu flori de camp.
Ca dar de despartire primesc Esarfa cu flori de camp si parfum de Omi.
Plec cu ochii in pamant si plini de lacrimi, de tristete, insa si de preaplinul sentimentelor frumoase primite aici.
             In capatul holului Omi a ramas ca un far  statornic, se uita cu tristete, nu am curaj sa ma intorc, insa plang. Plec cu nasul in Esarfa cu flori de camp , adulmecand parfumul Omi, si asa stau pana ajung la Pitesti.

Privesc de la geamul masinii muntii, adio si voua Bucegi, nu o sa va mai vad in fiecare dimineata, privirile mele nu se vor mai sprijini pe crestele voastre, ce pacat ….imi ofereati atata forta si siguranta, ce voi fi fara voi , desertaciune, modernisme…….
            Am insa  Esarfa cu flori de camp, fiecare floricica, albastra, roz, mov, alba sunt perle pe care Omi le-a sadit in sufletul meu in trei ani, cea albastra reprezinta ochii lui Blue Ciel, inteligenta si tristetea lor (nu i-am cunoscut, insa asa-i cred eu), cea alba, este sinceritatea si stralucirea prieteniei nostre, a clipelor de nepretuit cand stateam la taifas, cele mov sunt analizele noastre  privind faptele noastre, bune si rele iar cele roz imi place sa cred ca prefigureaza viitorul prieteniei noastre, care va dainui cat noi vom fi (suna patetic insa este un lucru adevarat).
            Si lacrimile curg, cu nasul in Esarfa cu flori de camp , insa este un camp bine conturat, toate floricelele sunt bine fixate de o banda bluemarine, sa nu se imprastie,hotarata si tenace sa le tina impreuna, oare ce va fi dincolo de aceasta? Sentimente razlete sau certitudini obtinute cu intelepciune, clipe efemere furate timpului sau seri de taina, toate atinse de aripile fine ale parfumului Omi.
            Cand mi-e dor de Omi, imi pun Esarfa cu flori de camp si foarte tantosa ies sa ma plimb si sunt foarte misterioasa pentru ca nimeni nu stie cat de valoroasa este Esarfa cu flori de camp si parfum de Omi.
            Draga mea esarfa, poarta-ma pe campul tau cu flori catre Omi, sa o simt langa mine, sa ma simta langa ea, sa pot pune capul pe umarul ei, sa pot sa-i zambesc, iar ea sa-mi priveasca ochii si sa-i compare cu ai lui Levi.
Du-ma esarfa in lumea noastra, a lucrurilor frumoase si tainice pe care incercam sa le facem pentru cei care au nevoie, cei care le astepta de la noi.
            Ce fericita sunt ca am Esarfa cu flori de camp si parfum de Omi , este unica, este a mea (spun asta cu putin egoism) este pretioasa ca prietenia mea cu Omi.
Aprilie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu